Τα παιδιά του Breivik

by theelfatbay on 2 Νοεμβρίου 2013

images

Δεν χρειαζόταν η εντολή του Φίλιππου του Ωραίου το 1306 για να απελαθούν όλοι οι Εβραίοι της επικράτειάς του. Δεν ήταν αναγκαία η παράκληση για οικονομική βοήθεια το 1934 από τους Ιουδαίους της πολωνικής Γαλικίας. Δεν χρειάστηκε το Ολοκαύτωμα για να διδάξει την ανθρωπότητα ότι οι δολοφονίες οδηγούν σε φαύλο κύκλο μνησικακίας. Δεν απαιτείται πλέον το έργο της 17Ν για να προδώσει για πολλοστή φορά ότι σκοτώνοντας με κριτήριο την ιδεολογία δεν κλείνουν οι πληγές αλλά γυρίζουν οι πλάτες. Υποστηρίζοντας την πραγματικότητα των δύο άκρων (δεν ισχύει η θεωρία), αντιλαμβάνομαι ότι όταν αποχωρεί ο όχλος, αντικαθίσταται από εθελοντές για λυτρωτικές σκηνοθεσίες. Ενθυμούμαι τον θαυμασμό του Kafka για τον Ναπολέοντα. Οι αναρχοφασίστες, οι κομμουνιστές και οι νεοναζί επαίρονται της βίαιης θανάτωσης καθότι πεπεισμένοι ότι η υστεροφημία είναι ισχυρότερη από την κατάλυση του φόβου που αφορά το πεπερασμένο σαρκίο. Οι συνέπειες δεν αφορούν εξάλλου κανέναν. Η άβυσσος είναι αυθεντική.

Κρατώντας μικρό καλάθι δεν σημαίνει αυτόχρημα ότι αίρεται η ενδόμυχη βεβαιότητα προς πάσαν κατεύθυνση. Η μεταπολιτευτική κατήχηση, εκμεταλλεύτηκε δόλια το κραυγαλέο συναίσθημα, την αγραμματοσύνη και την χαιρεκακία των Ελλήνων. Η εκτόνωση απαιτεί κατά τα ειωθότα, ακροδεξιό ή νεοναζιστικό αίμα για τις καθημερινές παρλαπίπες πίσω από τις οθόνες. Χρειάζεται πάντοτε ένα θύμα για να αποκοπούμε προς στιγμήν από τον στανταλικό μας μικρόκοσμο, την ατομικιστική μας υπερεξουσία και το αυτιστικό μας ψευδοϊδιοφυές διακύβευμα με σκοπό το σχόλιο που θα θαμπώσει για δευτερόλεπτα τον αντίπαλο, χρησιμοποιώντας μαρξιστικούς οικονομικούς όρους. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου ότι η προλεταριακή μεταφυσική αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των θολοαριστερών που ο σκοπός τους αγιάζει τα μέσα. Ο μεσσιανισμός της ισότητας δικαιολογεί την κόκκινη τρομοκρατία, τα γκουλάγκ, τα πογκρόμ εναντίον μειονοτήτων, τις εντολές εξολόθρευσης του Λένιν, τις σταλινικές εκκαθαρίσεις, τις σφαγές Ινδιάνων από τους Σαντινίστας, το στρατόπεδο συγκέντρωσης στην πόλη της Καμπότζης από τους Ερυθρούς Χμερ. Έωλες παραλλαγές.

Η δολοφονία των μελών της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ είναι φασιστική, αδικαιολόγητη και βαθιά αρρωστημένη. Θυμίζει την μνησικακία των παιδιών της Παλαιάς Διαθήκης, τα αίματα του Εμφυλίου, την πεποίθηση ότι Ισλάμ και πολυπολιτισμικότητα είναι το κλειδί για την παγκόσμια ειρήνη. Δυστυχώς όμως η σκέψη ενέχει την εντοπιότητα. Πάλι ο Heidegger. Κοινώς, τα ένστικτα και η εκδίκηση εξακολουθούν να διέπουν το σύμπλεγμα κατωτερότητας των αυτοβαφτιζομένων αγανακτισμένων ποπολάρων που δεν δίνουν δεκάρα για την κακοποιημένη Μυρτώ (συλλαλητήριο αλληλεγγύης αν ήταν Πακιστανή), τους δύο αστυνομικούς της ομάδας Δίας που έχασαν την ζωή τους στον Ρέντη (αν ήταν βάνδαλοι, οι σύντροφοι θα πολιορκούσαν την ΓΑΔΑ να αφήσουν ελεύθερα τα «παιδιά»), τους νεκρούς της ΜΑΡΦΙΝ (αν ήταν ανασφάλιστοι αλλοδαποί εργαζόμενοι σε εργοτάξιο, το τελευταίο θα είχε απανθρακωθεί). Η βαλκανική Δημοκρατία έδωσε τροφή στα τέρατα του διαδικτυακού υπόκοσμου, που θεωρούν ότι οι γηγενείς είμαστε υποχρεωμένοι να απαξιώνουμε τα όρια της φιλοξενίας και των νόμων, στο όνομα μιας ονειρικής Ιθάκης που αποτελείται από ανοιχτά παράθυρα με σύνθημα το «free love for all», με άρωμα Pied-Noir.

Επειδή όμως οι λέξεις είναι πανίσχυρες, οι τρεις ανωτέρω παράγραφοι, οδηγούν τον αναγνώστη στο ερώτημα-συμπέρασμα: «είναι ο γράφων φασίστας; Είναι!». Θα απογοητεύσω τα μάλα αλλά θεωρώ ότι η δολοφονία του Παύλου Φύσσα συγκαταλέγεται στο ίδιο πλαίσιο έκνομης απόρροιας. Είναι φασιστική, αδικαιολόγητη και βαθιά αρρωστημένη· νοσηρή. Υπάρχει όμως μια ειδοποιός διαφορά: οι φόνοι από ακροαριστερούς ή αναρχικούς ή ακροδεξιούς ή νεοναζί εν Ελλάδι, μετά τον Β’Παγκόσμιο Πόλεμο, δεν πράττονται λόγω αγχώδους ιδεολογίας για τα συγχωροχάρτια της επανένωσης στα κολλυβοπάρτι των Εξαρχείων ή των Κάτω Πατησίων αλλά για τον εξής λόγο: διότι η ικανοποίηση του Εαυτού απαιτεί αρνητική απόλαυση πλέον επειδή η ευτυχία είναι απρόσιτη για την πλειοψηφία. Η pessimismus στα χέρια του Ηγησία· στην απαρχή της πηγής. Η ηδονή πλέον δεν αφορά το Κάλλος αλλά την Aσχημοσύνη. Τα καθοίκια πλέον είναι δίπλα μας. Δικά μας.

Likes(2)Dislikes(0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *