Χριστίνα

by theelfatbay on 24 Οκτωβρίου 2013

images

Οι ασήμαντοι, εν μέσω κραυγών και κακομαθημένης υστερίας στην μη τήρηση απόδοσης των πράξεών τους στο νομολογικό πλαίσιο, σκοτώνοντας ανθρώπους για να ληστέψουν τράπεζα στην Πάρο με παράδειγμα προς μίμηση τον Παρανουαρικό, έχουν δημιουργήσει μ’εφόδιο την ελευθερία του διαδικτύου, μια εύκρατη ζώνη η οποία απέχει παρασάγγας από την καμένη γη που αφήνουν πίσω τους, όταν διαταράσσεται η αστεία πραγματικότητά τους, με χωρία από την Arendt, την μακιαβελλική βιβλιογραφία και την άθλια βωμολοχία καθότι το μίσος είναι ακραία συντηρητικό που επιζητεί εκτόνωση στις καταθλιπτικές τρύπες των κοινωνικών δικτύων. Επειδή η Δημοκρατία δεν καταλύεται με κατσαρόλια γεμάτα εύφλεκτη ύλη, η υποκειμενικότητα του θέσει παρία, καίει αφειδώς αυτοκίνητα, δημόσια κτίρια, πανεπιστήμια και βιβλιοθήκες, καταστήματα και ξένα brands διότι ο καπιταλισμός πρέπει να πεθάνει και οι δρόμοι να είναι έρημοι όπως προστάζει η μετριότητα.

Οι πλούσιοι γόνοι οικογενειών βορείων προαστίων, ελλείψει ευτυχίας στην ανιαρή ατζέντα τους, εικάζουν σχετικοποιώντας τις ηθικές αξίες, χρησιμοποιώντας το οπλοστάσιο μιας διαλεκτικής, που θυμίζει το συμπεριφολογικό μοντέλο των 80’s, δίνοντας ραντεβού σε καφετέριες, εφευρίσκοντας τρόπους αντισυστημικής ευλογιάς για την απαίδευτη μάζα, αισθανόμενοι υπεύθυνοι για την αστική μονοσήμαντη ανόητη φύση της νοικοκυράς, του συμβασιούχου, του αριστούχου φοιτητή και των ιδιωτικών ιδρυμάτων που τρέφουν γραβατωμένους φλώρους που διαβάζουν Friedman, μυθιστορήματα της Joyce Carol Oates και Μαρξ για αρχαρίους από πιστοποιημένους συγγραφείς των ΗΠΑ που επανερμηνεύουν την κολεκτιβοποίηση των μαζών με πάνοπλους υπολογιστές με σήμα το μήλο, τραγούδια των δύο λεπτών χωρίς καμία αναφορά στον Μπέκετ και αμφισημία εννοιών που πλήττουν τον βαλκανοκομμουνισμό με λεξούλες από την μισάνθρωπο Condoleezza Rice, όταν η τελευταία φωτογραφιζόταν με τον Yo-Yo Ma για να ρίξει στάχτη στα μάτια.

Στην ουσία, ο αντίλογος είναι κεκαλυμμένος με μια εκ του ασφαλούς τοποθέτηση, που βαφτίζει τον εαυτό της με σημειολογικές περιγραφές σοβιετολάγνας ακατανοησίας για τα υποψήφια θύματα των περιχώρων. Ενώ ο Πόλεμος της Κριμαίας το 1853 άλλαξε άρδην την πολιτιστική διπλωματία, την γεωπολιτική ατζέντα και την πολιτική της Παγκοσμιοποίησης, οι απαρχές της οποίας εστιάζονται στα χρόνια του 17ου αιώνα, εν Ελλάδι ο κόσμος θα γίνει καλύτερος όταν η γενιά του Πολυτεχνείου διατρανώσει ότι χρειαζόμαστε φράουλες με σήμα τον Τσε, μοιράσει φυλλάδια για την εργατιά που πηγαίνει με τον σταυρό στο χέρι και γνωστοποιήσει σε μεγαλοαστικά σαλόνια ότι ο συμβιβασμός στην υποχρεωτική ταύτιση με την εξωθεσμική κουλτούρα, διασφαλίζει ότι η ρετσινιά του Δεξιού διαγράφεται αφού σηκώσεις εσύ το σακί του αναξιοπαθούντα· σαν τους εργάτες του ανατολικού Σικάγο που μοίραζαν προκηρύξεις μετά την λήξη της βάρδιας, με χνότο που βρομούσε ουίσκι.

Εν ολίγοις, οι διαλεγμένοι αντιρρησίες, οι πολιτικά ορθοί σχολιαστές των δηλώσεων του Τζήμερου, οι φιλελεύθεροι κάτοχοι του γαλάζιου δίκοχου που μπερδεύουν την αθανασία με την ματαιότητα, οι πιονιέροι των λεκτικών μεταστάσεων που υμνούν το παραπολιτικό γινάτι, το λούμπεν προλεταριάτο που δίνει το παρών μεταξύ τηγανιού γεμάτου ντοματοκεφτέδες και πεποίθησης ότι ο κόσμος δεν άλλαξε πολύ, από τότε που ο Κοραής συλλάβισε την λέξη «Ελλάδα» στους Άγγλους, οι Βυζαντινοί προέβαιναν σε ρινοτομές και η bitch Θάτσερ βύθιζε τα συνδικάτα στο ίδιο τους το χάος, έχουν άπλετο ελεύθερο χρόνο. Δεν είναι άλλωστε μυστικό ότι οι σχολιαστές που διαλαλούν την πνευματική τους πραμάτεια σαν τους Έλληνες της Οδησσού τον 19ο αιώνα, αποτελούνται από πρίγκιπες και βαρονέσες που αναλύουν οτιδήποτε λέγεται, βέβαιοι ότι η κοινωνιολογία του Δικαίου οφείλει αφ’εαυτής να σκιρτά ανά δευτερόλεπτο κάθε που το banner των ειδήσεων τονώνει τον εγωισμό με νέα είδηση. Αυτοί που εργάζονται εκτός κοινωνικών δικτύων δεν ενδιαφέρονται για την Δημοκρατία αλλά για τον άρτο τον επιούσιο· κι ας μυρίζει δημοτικά χουντοβασιλικά άσματα.

Likes(0)Dislikes(0)

4 Σχόλια to “Χριστίνα”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *