Η παθολογία ανάμεσα

by theelfatbay on 14 Μαρτίου 2013

images

Ξεκινώντας με διαπιστώσεις, καταλήγεις στον Πλάτωνα. Ψάχνοντας την αγάπη, κερδίζεις την χάρη της γνώσης του Καλού. Ωστόσο, το πρόβλημα ξεκινά στην προεφηβική ηλικία· τότε που τα χρώματα θυμίζουν ιστούς απεραντοσύνης, η δικαιοσύνη αφορά τους ηττημένους και η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο. Απαραίτητη προϋπόθεση η κατασκευή του εχθρού από τα χέρια της οικογένειας χρησιμοποιώντας ιστορικές αλήθειες προηγούμενων αιώνων. Δεν αναφέρομαι στον φθόνο του πέους, την ιστορικά αποδεδειγμένη αιμομιξία και την αρχαϊκή σκέψη με οδηγό τα όνειρα που προλέγουν το μέλλον. Σχολιάζω την αδυναμία της σκέψης να παραδεχτεί τα λογικά της σφάλματα. Η παθολογία των λέξεων, μπολιασμένη με την αγανάκτηση του υποκειμένου, κατατάσσεται αυτομάτως στο προμετωπιαίο τμήμα του εγκεφάλου με το αγωνιστικό λάφυρο καθώς η παρόρμηση δεν κρίνεται αλλά θεωρείται δεδομένη, τρομοκρατώντας απογοητευμένους και Δημοκράτες με σήμα μια γροθιά ανάμεσα από ηλεκτροφόρα σύρματα.

Στα social media δεν υπάρχει κοινωνικός έλεγχος. Αντιθέτως το πανηγύρι των λαϊκών δικαστηρίων θυμίζει το Σιδηρούν Παραπέτασμα και το μίσος της Hilde Benjamin όταν καρατομούσε αθώους στα ικριώματα της κομμουνιστικής ουτοπίας. Διαβάζοντας τα αρχεία της Στάζι, διαπιστώνουμε ότι η αγαπημένη της λέξη ήταν ο «θάνατος». Στο όνομα της λαϊκής κυριαρχίας, του τρόμου των ιμπεριαλιστικών εχθρών και της βρετανικής αντικατασκοπείας, έχριζε αγράμματους χτίστες και βαφείς ως εντεταλμένους δικαστές για την χαιρέκακη φύση της που χασκογελούσε με την σιγουριά ότι δεν υπάρχουν άδικες καταδίκες. Στην Ελλάδα οι απολογίες μοιράζονται στους υπόπτους με τα απαραίτητα δικαιολογητικά: παντελή έλλειψη γνώσεων, εξοργιστική γενίκευση λόγω ακκιζόμενης απαξίας του κοινωνικού συμβολαίου, φρικώδους αγωνίας για την απόδειξη του αντιφασιστικού μερίσματος στον αγώνα, με το σύνηθες λεξιλόγιο της δεσποτικής αναρχίας. Η τρομοκρατία ως γνωστόν δεν έχει χρώματα ούτε πρότυπα.

Εφιστώ την προσοχή στα τηλεκατευθυνόμενα, κατατρεγμένα και ενοχικά κνώδαλα· προς ναυτιλλομένους που εισβάλλουν με ενθουσιασμό στα ψηφιακά κανάλια· προς τους θιασώτες της ζοφερής πραγματικότητας που δεν χαίρονται την ζωή τους διότι τάχα συμπάσχουν με την μνημονιακή λαίλαπα· προς τους γραφικούς δήθεν αντισυστημικούς που χειρονομούν βγάζοντας εξανθήματα απ’το βεβιασμένο ζόρι τους εξαιτίας της αισθητικής τους που εξαντλείται στον σοσιαλφασίστα Καζάκη· προς πουτανομπεμπέκες, αναρχοφασίστες και προλετάριους με iPhone· προς χωριατομαλάκες που χαίρονται πίσω απ’την οθόνη με τις δαχτυλιές την ψευδαίσθηση της μη συμμετοχής στο οθωμανικών καταλοίπων ποινικό τους κώδικα αξιών· στους πρώην Κνίτες νυν βανδάλους· στους ανεπίδεκτους της ειρήνης και στους ταμπελοφονιάδες· στους περιτοιχισμένους από το φετίχ της θέσει μιζέριας σκαλίζοντας την φουκαριάρικη κοσμοθεωρία τους στα σεντούκια με τα όπλα· στους ανήμπορους προσωπολάτρες εν είδει παντοδύναμης εικονοθεσίας:

Ο δρόμος για την αποδοχή της πραγματικότητας δεν χρειάζεται τόσο την επικούρεια ηθική, τις ταμπελοφιλοσοφίες και την τελεολογία της μοναρχίας του 17ου αιώνα. Το Ολοκαύτωμα, η γενοκτονία των Πολωνών, ο τεθλιμμένος Καθολικισμός, οι σταλινικές εκκαθαρίσεις, οι θηριωδίες στην Τρεμπλίνκα, οι σφαγές στο Ανατολικό Μέτωπο, η λιμοκτονία στην Ουκρανία, οι στραταρχικές ράβδοι στους ναζί, οι βιασμοί και οι λεηλασίες, οι κανιβαλισμοί και τα προγεφυρώματα της Τρίτης Στρατιάς, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί στο παρελθόν. Τεθωρακισμένα και εκρήξεις, τροχιοδεικτικά βλήματα και ανακρίσεις, συγκρούσεις και φόνοι λόγω φορμαλισμού αφορούν αυτούς που κουβαλούν μέσα τους τον θάνατο με την πατέντα της υπερβολής, της παράνοιας και του αίματος με στόχο τον απωθημένο παραστασιακό ρου που ανακατασκευάζει το μηδέν για να έχει το άλλοθι της ύπαρξης που μισεί τον εαυτό της. Η ευρωπαϊκή φιλοσοφική αναγέννηση και η υγιής θέαση των πραγμάτων προτάσσουν τον νέο θεσμό της παγκοσμιοποίησης. Η τελευταία μπορεί και πράττει τα δέοντα. Μην έχετε την ψευδαίσθηση ότι δεν κάνει βήμα χωρίς την δική σας συμμετοχή. Η γη είναι στρογγυλή, κρυφοί μου Πάπες.

Likes(0)Dislikes(0)

2 Σχόλια to “Η παθολογία ανάμεσα”

  • Albert says:

    "Η ευρωπαϊκή φιλοσοφική αναγέννηση και η υγιής θέαση των πραγμάτων προτάσσουν τον νέο θεσμό της παγκοσμιοποίησης. Η τελευταία μπορεί και πράττει τα δέοντα."

    θα ήθελα να επεκταθείς επ' αυτού.

    Likes(0)Dislikes(0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *