Gay Fright

by theelfatbay on 6 Ιουνίου 2011

Σκεπτόμουν εχθές όλες τις λέξεις που κατηγοριοποιούν έναν άνθρωπο. Από τον τρόπο που φέρεται, από την ικανότητά του να ορίζει τα πράγματα σε σχέση με τον χρόνο και τον χώρο, από την διορατικότητα και την αγωνία του να διεισδύει βαθύτερα σε περγαμηνές και αισθήσεις για να καταγράψει την μεταφυσική για την οποία δεν είναι πάντα σίγουρος ότι θα του αποφέρει δώρα.

Η ελληνική γλώσσα είναι πάντα γενναιόδωρη. Προσφέρει τον γλωσσολογικό της θησαυρό εκτός συνόρων, τα διαγαλαξιακά της ταξίδια είναι διάσημα και λειτουργικά, τα ιατρικά της αραβουργήματα ενσκήπτουν στο πέλαγος του αγνώστου, τα αντιδάνειά της χαριεντίζονται με καινούργια πανωφόρια και υψίσυχνες λαλιές, κατανοώντας ότι η πρώτιστη λέξη επέστρεψε με καινούργια ραφή και πιο εκλεπτυσμένο γούστο.

Σταχυολογώντας, έπεσα με φόρα πάνω σε πολλές λέξεις: bisexual, gay, trans, dyke. Λέξεις, τις περισσότερες από τις οποίες έχουμε δανειστεί, δίνοντάς τους κακή ερμηνεία ή αν προτιμάτε τις μεταχειριζόμαστε σαν θεατρόφιλοι που θέλουν πάση θυσία να γίνουν ηθοποιοί. Οι περισσότεροι νομίζουν ότι οι λέξεις που περιγράφουν κάτι έχουν κάποιο ιδιωτικό νόημα, συγχέοντας στο θυμικό τους (κακώς) την ιδιαίτερη κατάσταση της λέξης και δη την ψυχολογική της υφή για να την διατυπώσουν. Δημιουργείται ένας κοινός τόπος της λέξης, μια απόλυτη αξία αυτής, περιλαμβάνοντας και τους αντίθετους με την οποιαδήποτε προσωπική, ηθική και παραβατική ιδιότητα που δίνουν στις λέξεις σε οτιδήποτε βλέπουν και τους σχετικούς, περιχαρακώνοντας μια δική τους αλήθεια με κλειστά σύνορα, αυστηρώς περιφρουρούμενα.

Το Gay Pride το παρακολουθώ με απόλυτη θλίψη και επιφυλακτικότητα. Όλοι οι συμμετέχοντες επιμένουν στην ψυχολογία του κοπαδιού, σαν να άνοιξε ξαφνικά η επτασφράγιστη πόρτα και όλο το κοπάδι να εξόρμησε ναι μεν χαρούμενο αλλά αγχωμένο να βρει αυτό το κάτι για να ξαποστάσει. Μου θυμίζει τους Άραβες θαυμαστές και σχολιαστές του Αριστοτέλη που περιέγραφαν ποικιλοτρόπως το έργο και τις ημέρες του, αγνοώντας όμως όπως έλεγε κι ο Καστοριάδης την ελληνική πολιτική προβληματική του, θεμελιώδη λίθο για την δημοκρατία.

Όλο αυτό το πάρτι, πανηγύρι της λεγόμενης διαφορετικότητας, δεν κάνει τίποτα άλλο παρά να χειραγωγεί το πλήθος που συμμετέχει, στην εμπορικότητα της οργάνωσης, να δογματίζει άθελά του ή ηθελημένα στην συντήρηση του παγκόσμιου σεξιστικού τσουνάμι το οποίο προσεγγίζει τουρίστες, εύπορους μεσήλικες και gay-friendly φυσιογνωμίες που τρέμουν στην ιδέα της αντίρρησης και των ενστάσεων για να μην επικαλεστούν ομοφοβικοί από το προτεκτοράτο της πολιτικής ορθότητας.

Είναι χαρακτηριστική η μελαγχολία των συμμετεχόντων την επόμενη ημέρα. Είναι λογικό μετά την λυσσαλέα μανία να έρχεται η κατάθλιψη που παίρνει τα δώρα. Η ελληνική κοινωνία μπορεί να είναι υποκριτική και προβληματική σε πολλές εκφάνσεις της αλλά παρακολουθεί εμβρόντητη όλες αυτές τις οργανώσεις της λεγόμενης απελευθέρωσης με τρόμο και απορία. Στην πολύ μεγάλη παρακμή των δυτικών κοινωνιών καθώς και στην βαλκανομπάσταρδη δική μας ημεδαπή χώρα, οι οργανώσεις φυτρώνουν σαν ζιζάνια, προσπαθώντας να αρθρώσουν λόγο, προτάσσοντας επιχειρήματα που πολύ φοβάμαι ότι υποστηρίζουν την ψυχολογία του μαντριού κι όχι την χειραφετική, παιδαγωγική του ουσία. Μου θυμίζει ένα είδος άπαρτχάϊντ από το οποίο ο παρεκλίνων πιέζεται εν ονόματι της παρουσίας του μεταμοντέρνου εικοστού πρώτου αιώνα να διατρανώσει κυνικά την δική του σεξουαλική παραλλαγή.

Οι περιττές και υπερβολικές προκλήσεις του Gay Pride δεν πρόκειται να φέρουν κατά την γνώμη μου την αλλαγή για το πώς βλέπει ο έλληνας πολίτης τον gay συνάνθρωπό του ή το σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ ομοφύλων. Για να είμαστε ειλικρινείς πρέπει να παραδεχτούμε ότι οι μόνοι που κερδίζουν είναι οι δημαγωγοί τέτοιων εκδηλώσεων και οι αιγίδες των δημάρχων που αναβαθμίζονται αυτόματα από τους ειδήμονες σε ριζοσπαστικές φυσιογνωμίες, αναβαθμίζοντας τις δημοσιοσχετίστικες επαφές στοχεύοντας σε πάσης φύσεως θώκους, με τα βασικά αιτήματα να παραμένουν στο συρτάρι με την ελπίδα ότι κάποτε θα στρώσει κάποιος κώλο για να τα θεσμοθετήσει-θεσμοποιήσει.

Το Pride είναι ξενόφερτο, δεν εμπεριέχει τίποτα ελληνικό, δεν είναι εμποτισμένο με την δική μας παράδοση και παιδεία. Για αυτό κι επιμένω να το βλέπω σκωπτικά, στοχεύοντας στα βαθύτερα ελατήριά του.

Για μένα προέχει η ολοκληρωτική ατομική απελευθέρωση και η πολυμορφία των αξιών που προσδιορίζουν τον ηθικό μας τρόπο. (Wittgenstein). Επιμένω στην διακριτικότητα και στην σοβαρότητα αγνοώντας τα υστερικά και φασιστικά, δήθεν ακτιβιστικά τηλεοπτικά προτάγματα για ‘απελευθέρωση’. Πιστεύω στην πολύ μεγαλύτερη κατανόηση ενός ‘αντιδραστικού’ μπάτσου από έναν ‘προοδευτικό’ δημοσιογράφο. (Ταχτσής).

Ασκώ καθημερινά την gay αναπηρία προς το καλύτερο (κάτι για το οποίο έχω παρεξηγηθεί πολλάκις λόγω του αρνητικού προσήμου που δίδεται στην λέξη), την οποία έχει εκφράσει επιτυχώς για μένα ο μπλόγκερ Θωμάς Ξωμερίτης (δεν υπαινίσσομαι ότι υποστηρίζει αυτό που εννοώ, εγώ το προσλαμβάνω έτσι). Έχει πει λοιπόν ότι: «….αρκεί η απόρριψη των άλλων να μην γίνει η θηλιά οργής που μας πνίγει». Η σωστότερη και ακριβέστερη περιγραφή της ‘πετριάς’ που υποβόσκει στο αδερφάτο, η απόρριψη που δεν είναι αποκλειστικά σεξουαλική αλλά και κοινωνική, πολιτισμική, ρατσιστική λόγω και χρώματος ή δυσμορφίας η οποία δυστυχώς θεριεύει και δεν πειθαρχείται στον χρόνο.

Θα πρόσθετα επίσης ότι όταν ο απέναντί μας δεν γουστάρει καλό είναι να αποχωρούμε αναγνωρίζοντας το δικαίωμα του άλλου στην άρνηση.

Τέλος ας μην έχουμε την ψευδαίσθηση ότι κάνουμε χάρη στον οποιοδήποτε straight που κάνουμε παρέα. (το έχω δει να γίνεται). Η σεξουαλικότητα είναι απέραντη και ευχάριστη σαν εύφορος κάμπος αρκεί να φερόμαστε με ντομπροσύνη και γενναιότητα.

(χαριτωμένο περιστατικό: Gay αλλοδαπός κοιτάζει τύπο που γουστάρει σε παραλία και αναφωνεί: Nice Guy! Η λεσβία φίλη του αλλοδαπού, αποκρίνεται ως ξινή αφέντρα με επιτακτική προσφώνηση: Straight.) Τελικά υπάρχουν και ετεροφοβικοί.

Likes(0)Dislikes(0)

34 Σχόλια to “Gay Fright”

  • Μαρίνα Ζέας says:

    Ώπα! Είναι σαν να με βλέπω!!! Αν έγραφες και λιγότερα μπορεί και να τα διάβαζα αμέσως. Τώρα θα μου πάρει κανα δυο βδομάδες να τα διαβάσω!!!

    Likes(0)Dislikes(1)
  • Μπορεί να ακουστεί κάπως, αλλά το Gay pride μου κάνει λίγο τσίρκο. Βγάλαμε τα "τέρατα" από τα κλουβιά τους και τα περιφέρουμε να τα δουν όλοι. Μετά ξανά μέσα.
    Πως θ΄αλλάξει κάτι με μια παρέλαση, όπου οι ίδιοι οι συμμετέχοντες αυτοπροσδιορίζονται ως διαφορετικοί?

    χμμμ ...λέω να οργανώσω μια παρέλαση για str8 γυναίκες που γουστάρουν μπατσάκια στα οπίσθια...

    Likes(0)Dislikes(1)
  • Τι βλέπω, όλος ο καλός ο κόσμος εδώ!
    Διαφωνώ κάθετα με κάθε είδους παρέλαση και κάθε είδους παγκόσμια ημέρα.

    ΥΓ. Κι εδώ πρώτη η Ζέας;

    Likes(0)Dislikes(0)
  • DaisyCrazy says:

    Νομίζω οτιδήποτε μεταφέρεται στείρα απ'το εξωτερικό χωρίς ζυμώσεις και μπόλιασμα και διεκδικήσεις που να'χουν σχέση με τον τόπο είναι καταδικασμένο ευθύς εξ'αρχής.
    Όμως το συγκεκριμένο είναι μια κίνηση, μια αφορμή για να συζητηθούν κάποια θέματα στην κοινωνία που κακά τα ψέματα στο μεγαλύτερο της μέρος είναι βαθιά φοβική προς το ξένο, το αλλότριο, το διαφορετικό ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.

    υγ. η φώτο μου θύμισε ταινία του αλμοδοβαρ :)

    Likes(0)Dislikes(0)
  • theelfatbay
    theelfatbay says:

    @Μαρίνα Ζέας

    Στρώσε κώλο και διάβασε!

    @nefelokokkugia

    Μάλλον εξυπηρετεί πολλούς αυτό το "τσίρκο".

    @Αθηνά

    Η Ζέας πρέπει να είναι συνδεδεμένη με καλώδια. Αλλιώς δεν εξηγείται.

    @DaisyCrazy

    Μα συζητιέται λίγο ο ντόρος, σοβαρές αποφάσεις δεν παίρνονται.

    Likes(0)Dislikes(0)
    • Προσοχή. Ακολουθεί σχόλιο άσχετο με το γραπτό σου:

      Μια φορά είπε η Ζέας να μπει στο βλογ σου και την πήραμε κι οι δυο απ' τα μούτρα.

      Κουτσομπολιό: Αυτή παιδί μου ή μπήκε τυχαία ή κάποιος της σφύριξε ότι παίζει το άβατάρ της στη σημερινή ανάρτηση. Αλλιώς δεν μπορώ να το εξηγήσω...

      Likes(0)Dislikes(0)
  • Zero Point says:

    Τα Pride ανά τον κόσμο έχουν μια δόση πανηγυριού ομολογουμένως. Όταν είχα πάει στο αντίστοιχο pre-Pride του Βερολίνου, το είχα δει πολύ έντονα. Εμπορικότητα στο μεγαλείο της που ελάχιστα διαφήμιζε αυτό που ήθελε να υποστηρίξει. Το Αθηναϊκό Pride ως ένα βαθμό παρουσιάζει την ίδια εικόν. Όλα καλά μέχρι εδώ...

    ΟΜΩΣ, το Pride έστω και με τα κάποια στραβά του, έχει εύληπτο σκοπό και μεστή πρόταση-διεκδίκηση. Τονίζει στον υπόλοιπο κόσμο, στη αναμφισβήτητη πλειοψηφία ότι είμαστε και εμείς εδώ. Είμαστε παρόντες και ζητάμε τα αυτονόητα, δηλαδή ίδια δικαιώματα. Δεν έχει σημασία αν αυτά τα δικαιώματα είναι πασέ, συντηρητικά ή ό,τι άλλο. Δεν παύουν να είναι ανθρώπινα και πολιτικά δικαιώματα. Πρέπει τουλάχιστον να μου αφήσεις το δικαίωμα να τα απεμπολίσω και όχι απλά να μη μου τα δίνεις "για το καλό μου" (το έχω ακούσει αυτό, γι'αυτό το λέω).

    Όσο δεν ικανοποιούνται βασικά δικαιώματα των ομοφυλοφύλων, τότε εγώ θα στηρίζω τη διοργάνωση Pride. Αν και εφόσον διασφαλιστούν αυτά...τότε το ξανασυζητάμε!!!

    Likes(0)Dislikes(0)
  • theelfatbay
    theelfatbay says:

    @Αθηνά

    Το δεύτερο.

    @Zero Point

    Σαφέστατα τα gay δικαιώματα είναι πολιτικά αλλά νομίζω ότι η ουσία του πράγματος παραμένει χαίνουσα και υποκριτικά εθελοτυφλική.

    Θα δείξει.

    Likes(0)Dislikes(0)
  • Βρε elf μου κι εγώ συμμετείχα, χωρίς να επιμένω στην ψυχολογία του κοπαδιού. Κι απέφυγα όλα τα σχετικά "events" σε γνωστά στέκια. Και η μόνη μου μελαγχολία την επόμενη μέρα είναι ότι για ένα σαββατοκύριακο έμεινα μακριά από τα δέντρα μου. Και πέρασα πάρα πολύ καλά.

    Likes(0)Dislikes(0)
  • Το gay κίνημα για να αντιπαρέλθει το σεξισμό, πρέπει το ίδιο να πάψει να είναι σεξιστικό και να μην υποτάσσεται στην εμπορευματοποίησή του από τους άνω που αδιαφορούν για τις σεξουαλικές ή μη ανησυχίες των κάτω...

    Likes(0)Dislikes(0)
  • alepouda says:

    Ο ακτιβισμός - κάθε τύπου - δεν ειναι συμβατος με όλους. Το pride εχει εναν πολυχρωμο χαρακτήρα με κάποιες κραυγαλέες εκφάνσεις αλλα αυτο ειναι φυσικό γιατι υπάρχουν και γκεη αγόρια που τρελαίνονται για το γκλίτερ και την Βίσση όπως υπάρχουν και αγόρια που ακούνε μόνο τζάζ και διαβαζουν Προυστ.
    Βεβαια σε ενα pride ο "εξω" κόσμος δεν θα παρατηρήσει αυτους με τον Προυστ αλλα αυτους με το γκλιτερ.
    Ασχετα αν το παρτυ αυτο ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία όλων (αδυνατο) ή κάποιας μερίδας (πιθανότερο) εγω τουλάχιστον πιστευω πως συνεισφέρει θετικά με τον τρόπο του στην αλλαγη της νοοτροπιας του κόσμου.
    Το νόημα ειναι να πει κανεις
    "Δεν φοβάμαι να ειμαι αυτος που ειμαι(οποιος κι αν ειμαι) υπάρχουν κι αλλοι σαν κι εμένα".

    Το pride στη Αθηνα πάντως πρεπει να πω πως ηταν αξιοπρεπεστατο. Ξεκινησε στις 11 το μεσημερι, στις 12 το βραδυ που εφυγα ο κοσμος ηταν χαρουμενος, χαμογελαστος και χόρευε. Όσο ήμουν δεν παρατηρησα κατι που να με ενοχλησε.
    Περσι το καλοκαιρι ετυχε να βρισκομαι στο Λονδινο οταν εγινε το εκει pride. Φτασαμε λιγο μετά το τελος των συναυλιών, ηταν 6 το απογευμα. Ολοι ηταν μεθυσμένοι και κανανε μαλακίες. Πολλοι ηταν ξαπλωμενοι αναισθητοι στα σκαλια. Ολη η πλατεια τσαλαβουτουσε στην μπυρα. Κανα-δυο μεθυσμενους τους βγαλανε μέσα απο τους μεγαλους κάδους των σκουπιδιών.
    Μιλάμε για το απόλυτο ντεκαντανς του ανθρωπινου είδους.

    Likes(0)Dislikes(0)
  • hitoritana says:

    "Θα πρόσθετα επίσης ότι όταν ο απέναντί μας δεν γουστάρει καλό είναι να αποχωρούμε αναγνωρίζοντας το δικαίωμα του άλλου στην άρνηση."

    Σκέφτομαι μία Κλαυθμώνος γεμάτη γεροντοκόρες. Μεγαλοκοπέλες, γραίες ή νέες, χοντρές, πλούσιες, άνεργες, παρδαλές, καλλονές, ψωνισμένες, συνειδητοποιημένες κλπ. Σκέφτομαι γύρω γύρω τραπεζάκια με επιχειρήσεις που θέλουν να τα φάνε από τις γεροντοκόρες να σπονσοράρουν την γιορτή περηφάνειας μας (γραφεία συνοικεσίων, οίκοι ραπτικής και προικός, παραδοσιακά ζαχαροπλαστεία). Σκέφτομαι 2-3 ακτιβίστριες/επιχειρηματίες/μαμούθ του χώρου γεροντοκόρες να τρέχουν πίσω από τις κάμερες για να δώσουν μια ταυτότητα (αυτή που έχει η καθεμιά στο δικό της μυαλό/τσέπη) στην διοργάνωση αυτονακηρυσσόμενες σε γεροντοκόρες σύμβολα.

    Οκ. Δεν κολλάω σ'όλο αυτό. Στην πραγματικότητα δεν θα πέρναγα ούτε ένα μισάωρο μαζί τους για έναν καφέ. Τις γεροντοκόρες-επιχειρηματίες θα ήθελα πολύ να τις φτύσω κατά μουτρα γιατί το παίζουν διανοούμενες ακτιβίστριες. Ίσως και να είμαι πληγωμένη που στο όνομα της δικής μου ζωής, του δήθεν κοψίματος για την δική μου αναγνωρισιμότητα κάποιοι θέλουν να βγάλουν χρήματα ή να τονώσουν την ασθμαίνουσα ματαιοδοξία τους.

    Σκέφτομαι όμως να διασχίζω μ'αυτές τις ετερόκλητες γεροντοκόρες την Σταδίου. Εκεί κάπου να στέκεται ένας νεαρός και να μας γιουχάρει. Και να βλέπω την διπλανή φοβισμένη γεροντοκόρη, να μην σκύβει το κεφάλι και να αποχωρεί, αλλά να συνεχίζει, με χαμόγελο, να περπατά. Περήφανη? Χαρούμενη? Δεν ξέρω. Αλλά συνεχίζει.

    Μια ένεση ψυχολογικής τόνωσης και τίποτα άλλο. Μια επανάκτηση του απαραίτητου ζωτικού χώρου για να καλλιεργηθεί το πρώτο ψήγμα αυτοεκτίμησης και τίποτα άλλο. Έστω.

    Ναι, θα στήριζα μια πορεία που για 2 ώρες 7.000 γεροντοκόρες θα μεταμορφώνονταν σε Hitoritanes. Με την οργή απέναντι σε δήθεν απελευθερωμένες γεροντοκόρες που κοιτάν με τον πιο φτηνό τρόπο να αποκομίσουν κέρδη για την τσέπη τους. Με την απαισιοδοξία πως σε λίγες ώρες οι hitoritanes θα έχουν μεταμορφωθεί σε γεροντο-φοβικές γεροντοκόρες περιχαρακωμένες στο old-maid village τους. Με μια αμυδρή ελπίδα πως λίγοι από τους κυματισμούς που θα προκληθούν θα ξεπέρναγαν το χωροχρονικό πεπερασμένο μιας φιέστας.

    Πάνω απ'όλα ομως ελφ, γιατί έμαθα στη ζωή, χρόνια μόνη και γεροντοκόρη, πως όταν ο απέναντι μου δεν γουστάρει, από την στιγμή που δεν τον πειράζω, είναι αυτός που οφείλει να γυρίσει το βλέμμα του και να κάνει γαργάρα την οργή του για την ύπαρξή μου, όπως και εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση.

    Και όχι εγώ που, έστω και στα πλαίσια ενός εμπορευματοποιημένου και μπατσοκρατούμενου πανηγυριού αποφάσισα να χορέψω περήφανα στο κέντρο της Αθήνας ως γνήσια Hitoritana!

    Likes(0)Dislikes(0)
  • theelfatbay
    theelfatbay says:

    @Thomas Xomeritis

    Σε είδα σε φωτό, σε είδα... Εξαιρείσαι εσύ. :-)

    @nikolas

    Μην νομίζεις, κι οι κάτω το εκμεταλλεύονται.

    @alepouda

    Καλώς την. Το να δείξεις σε αυτόν που θες ή αγαπάς ή συμπαθείς ποιος είσαι, δεν χρειάζονται τυμπανοκρουσίες και φαντεζί χειρισμοί. Το κάνεις στα ίσα. Ο κοσμάκης μια χαρά γνωρίζει ότι υπάρχουν gay. Χέστηκα για την υποκρισία τους αλλά δεν θα τους προκαλέσω κιόλας, δεν είναι αυτός ο σκοπός μου.

    @hitoritana

    Δεν κατάλαβες πώς το γράφω. Όταν γράφω 'δεν γουστάρει' εννοώ αφού κάνουμε το πέσιμο ή μιλήσουμε ανοιχτά ότι γουστάρουμε, πριν φασωθούμε.

    Likes(0)Dislikes(0)
  • Coula says:

    Κοίτα να δεις τώρα, τα εχω πάρει με τον Σολοιξ και ξεχασα τι ήθελα να σου γράψω περί της ουσίας της αναρτήσεως!

    Α ναι! Είσαι κατά, των συγκεντρώσεων αν σε έχω κόψει καλά. Ξέρεις δεν είναι κακό να ταυτίζεσαι και να ανήκεις σε μια ομάδα. Δεν είναι πάντα προβατοποίηση, αγελοποίηση ή μαζοποίηση (για τους λεπτολόγους φιλολόγους).
    Η διαδήλωση, η συγκέντρωση, είναι έκφραση και μάλιστα ελεύθερη έκφραση! Διαβασα λέξη προς λέξη το κειμενό σου, ευτυχώς να λες που δε στάθηκα στα τόσα λάθη που είχες (ήμαρτον δηλαδή), και αντιλήφθηκα πως ίσως να έχεις μια "σχετική αγοραφοβία" .

    θα επανέλθω γιατί θέλω να τσεκάρω σημεία που επιβεβαιώνουν αυτό που λέω! Ο αλλος σε ξεψάχνισε γραμματικο-συντακτικο-εννοιολογικά, εγώ θα σε ξεψαχνίσω ψυχολογικο-ιατρικο-συναισθηματικο-κουλά.

    Αλλά ξέχασα, το ρήμα ξεψαχνίζω το χρησιμοποιούμαι κυρίως για κοτόπουλα!!!! Ελεος

    επανερχομαι

    Likes(0)Dislikes(0)
  • Coula says:

    *χρησιμοποιούμΕ

    Likes(0)Dislikes(0)
    • Αγαπητή Coula, γιατί δεν χρησιμοποείτε την λέξη "ξεσκονίζω" που είναι σχεδόν συνώνυμη με την λέξη "ξεψαχνίζω" και σίγουρα δεν κάνει συνειρμό με κοτόπουλο;

      Καλά, Coula δεν το ζω αυτό τώρα. Μιλάμε είναι η επιτομή του σουρεαλισμού! Τώρα άραγε την λέξη "επιτομή" την χρησιμοποίησα σωστά ή θα με πάρει και θα με σηκώσει κι εμένα;

      Likes(0)Dislikes(0)
  • Έχω μείνει μαλάκας.
    Πάω να κλείσω το blog μου, τώρα.
    Ααα, ε΄πισης, να θυμηθώ να οργανώσω και μια παρέλαση στην Κλαυθμώνος για όλους εμάς που έχουμε ένα ταλαίπωρο blog, αλλα δεν υπήρξαμε τριτοδεσμίτες

    ...και μετά να κόψω τις φλέβες μου...
    Έλεοςςςςςςςς

    Likes(0)Dislikes(0)
  • Ephemeron says:

    γραφεις... "Το Pride είναι ξενόφερτο..."
    Τι ειναι Ελληνικο;
    Το blogging ;
    Το tweeter ;
    Το να κανουμε συγκεντρωσεις μεσω facebook ;
    Το iphone και το ipad ;
    ή μηπως to να πηγαινουν οι Ελληνες gay το σαββατοκυριακο στο Βερολινο για ξεσαλωμα, ειναι Ελληνικο ;
    Δυστυχως, αν αφαιρεσουμε οτι είναι ξενόφερτο, οτι δεν ειναι "Ελληνικο", στη ζωη του Ελληνα το μονο που θα μεινει θα ειναι η φουστα του τσολια και οι παπαδες που φωναζουν οτι οι gay θα καουν στη κολαση...
    Αυτο που λες, "το ξενοφερτο", προσεξε το, γιατι το χρησιμοποιουν και οι Ελληνες "πατριωτες" με Ελληνικες λεξεις για τους gay λεγοντας...
    "Η ομοφυλοφιλια δεν εχει να κανει τιποτα με την Ελληνικη παραδοση και τον Ελληνικο τροπο ζωης"

    Likes(0)Dislikes(0)
  • hitoritana says:

    Μωρή νεφέλω...δεν το κάνουμε?

    Αν και εγώ αγάπη μου ήμουν τριτοδεσμίτισσα. Κυρία με Κ κεφαλαίο, όχι σαν εσένα που σε κόβω τεταρτοδεσμίτισσα.

    Εγώ πάντως σκέφτηκα να βγω με τον τέντζερη στο Σύνταγμα και να φωνάζω "άντρα θέλω καλέ!"

    Likes(0)Dislikes(0)
  • Coula says:

    @Αθηνά,
    επιτομή της ιστορίας ουί, επιτομή της ελληνικής γλώσσης ουί, αλλά επιτομή του σουρεαλισμού, oh, no!!!!

    Επιτομή δε, της μαλακίας που μας δέρνει στη μία παρά ένα, oh yes!!!!

    @nefelo,
    τι έγινε; Έκαψες φλάντζες; Ή για να το πω λογίως, εξεπλάγης;

    Likes(0)Dislikes(0)
  • @Hitori
    Tεταρτοδεσμίτισσα εγώ? Moi? Mais non.
    Θα ξεπουπουλιαστούμε μαρήηη (είδες τι ελληνικά χρησιμοποιώ? Φτου μη με ματιάσω)

    @Coula
    Τις καμένες?

    Likes(0)Dislikes(0)
  • Coula says:

    Επί της ουσίας και άνευ μαλακίας: Ο σεβασμός της ελευθερίας των ανθρώπων να ενεργούν και να εκφράζονται ειναι αναφαίρετο δικαίωμα, ντάρλιν! Αρκεί φυσικά να μην καταπατούν τα δικαιώματα του διπλανού τους.
    Νιώθω πως κάθε κοινωνικη ομάδα οφείλει πρωτίστως απέναντι στον εαυτό της, να βγαίνει στους δρόμους και να κάνει αισθητή την παρουσία της, διεκδικώντας, τα δικαιώματα της πολλά εκ των οποίων, πως τα γράφω η φιλόλογος, καταπατωνται με χιλιάδες τρόπους.
    Πως θα ντυθεί ο καθένας, τι θα φωνάξει στην εκδήλωσή του ή ποιον καλλιτέχνη θα ακούσει δε θα πρέπει να μας αφορά διόλου, δεδομένου πως αυτά αφορούν σε εκπομπές τύπου Κους Κους με την κυρία καραβάτου την οποία προσφάτως έμαθα κι εγώ.
    Εκείνο που λέω για σένα elf, είναι πως σε οποιαδήποτε περίσταση συζητήσαμε για ανθρώπους στους δρόμους υπήρξες από αρνητικός έως και αφοριστικός. Ίσως αν δεις από μια άλλη οπτική τα πράγματα, καταλάβεις πως ο κόσμος του εγώ τείνει να οδηγήσει στην καταστροφή και κυρίως στην αυτοκαταστροφή ενώ ο κόσμος του εμείς μπορεί να φέρει ένα βήμα προόδου σε όλα τα επίπεδα.
    Δεν ξέρω αν με πιάνεις....Πιάσε με να ξεμπερδεύω!

    Likes(0)Dislikes(0)
  • Μαρίνα Ζέας says:

    Καλέ μια φορά είπα να μπω κι εγώ κι έγινε το σύστριγκλο.

    Likes(0)Dislikes(0)
  • theelfatbay
    theelfatbay says:

    @Coula

    Φυσικά και είναι αναφαίρετο δικαίωμα να ενεργεί και να εκφράζεται κάποιος. Δεν είμαι αγοραφοβικός απλά είμαι αντίθετος σε αυτό το πανηγύρι. Απόδειξη ότι ουσιαστικά δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα σε θεσμικό επίπεδο. Αλλά τι λέω.Την «ασέλγεια παρά φύση» (μεταξύ αρρένων) τιμωρεί το άρθρο 347 του Π.Κ.

    @Ephemeron

    Η φουστανέλα είναι αλβανική. Σχετικά με το ξενόφερτο εννοώ ότι όλο αυτό το φαντεζί και κραυγαλέο δεν συνάδει καθόλου με την ελληνική κουλτούρα. Θα προτιμούσα το Pride να εντασσόταν πχ. στις δικές μας Απόκριες. Θα είχε μεγάλη απήχηση.

    @Σκόλοιξ

    Το καλύτερο που θα σας πρότεινα είναι να βρείτε ένα λοκατζή. Ή ένα ΜΑΤατζή. Το συμπέρασμα είναι να βρείτε κάποιον ένστολο εν πάση περιπτώσει. Σας κατανοώ. Αλήθεια.

    (αφαιρέθηκαν κάποια σχόλια του σκόλοικα τα οποία γράφηκαν με ιδιοτέλεια κι όχι τυχαία. Ενημερώνω ότι την επόμενη φορά θα κινηθώ νομικά. Αυτή που διαβάζει γνωρίζει τι εννοώ).

    Likes(0)Dislikes(0)
  • Αγαπητέ Elf,
    Όταν ο απένανί μας δε γουστάρει να αποχωρεί εκείνος και εγώ τότε θα του αναγνωρίσω το δικαίωμα στην αντίθετη άποψη. Δε θα αποχωρήσω όμως εγώ γιατί έτσι θα νομιμοποιούσα το bullying στο όνομα της ελευθερίας της γνώμης.
    Κατ' αυτόν τον τρόπο θα έπρεπε ενίοτε να αποχωρώ από τη δουλειά μου, το μπαρ, το τρενο, τη συναυλία, την εκκλησία, το γήπεδο ή όπου αλλού δε θα είναι ανεκτό ένα κομμάτι από μένα

    Likes(0)Dislikes(0)
  • theelfatbay
    theelfatbay says:

    @lemonostiftis

    Δεν το κατάλαβες. Ρίξε ένα βλέφαρο πιο πάνω στην απάντηση που δίνω στην hitoritana. Δεν εννοώ αυτό που λες.

    Likes(0)Dislikes(0)
  • amelie says:

    Πολύ ωραία και "γεμάτη" η ανάρτηση. Μου άρεσε ο τρόπος που το παρουσίασες γιατί ήταν ένα θέμα που μου είχε προκαλέσει την περιέργεια. Άκουγα Athens gay pride και να μου λένε "πάμε, θα έχει γέλιο" και αναρωτιόμουν αυτό είναι το νόημα τελικά; Δεν έχω χαθεί επίσης, είμαι κάπου εδώ και σε διαβάζω, όταν δε διαβάζω για την εξεταστική. Γεια σου ελφάκι

    Likes(0)Dislikes(0)
  • theelfatbay
    theelfatbay says:

    @amelie

    "Πάμε, θα έχει γέλιο". Κατά τα άλλα αγανακτούμε.

    Προέχει η εξεταστική :-)

    Likes(0)Dislikes(0)
  • apk says:

    Μη σας ταράζουν τα αρνητικά σχόλια αγαπητέ μου.Μην κουράζεστε να απαντήσετε γιατί οι επικριτές έχουν την ευκολία του copy-paste.Παντού και σε όλους τα ίδια λένε.
    Οι λογικοί άνθρωποι αποδέχονται τους συνανθρώπους τους.
    Κάτι βλαμμένοι είναι που αν και κατά των παρελάσεων,παρελαύνουν να πείσουν κάτι άλλους στενοκέφαλους και βλαμμένους.

    Likes(0)Dislikes(0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *