Τριβές και παύσεις

by theelfatbay on 16 Δεκεμβρίου 2014

Unknown

Διαβάζοντας τον Παναγιώτη Κονδύλη, μας πληροφορεί ότι ο μέγας Carl Philipp Gottfried von Clausewitz, ερεύνησε ως ιστορικός πάνω από 130 υποθέσεις εκστρατειών, αναλύοντας με απαράμιλλο τρόπο την σχέση της πολιτικής με τον πόλεμο, πράττοντας αυτό που θεωρείται ταμπού στον 21ο αιώνα εν Ελλάδι: έβαλε σε τάξη το ατακτοποίητο θεωρητικό πλαίσιο της διεξαγωγής του στοιχείου της τόλμης. Ο δε Κονδύλης, πολιτικός φιλόσοφος ο οποίος παίζει τον Αριστοτέλη στα δάχτυλα, παρεισφρέει στο πρωσικό ύφος και στιλ του Clausewitz, υπενθυμίζοντάς μας με στρυφνή γλώσσα και άτεγκτη λογική το προφανές: πολιτική και ηθική είναι τελείως διαχωρισμένα πράγματα· η πολιτική συμπεριφορά δεν αφορά τις προσωπικές ηθικές αρχές που κουβαλάει ο καθένας απ’το σπίτι του. Όταν κυβερνάς ένα κράτος δεν πασπαλίζεις με πούδρα μαλαματίνας τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ εθνών χρησιμοποιώντας χωρία από την ιδιωτική σου ζωή.

Στο patchwork της πανεπιστημιακής κοινότητας, της ζοφερής κοινωνικής σκηνής και των συνθημάτων, που εξακολουθούν να δίνουν πιστοποιητικά μίσους, ενθυμούμενοι τον Μάρτιο του 1962 την συμφωνία του Évian όπου μεταξύ 93 σελίδων κανονισμών, 46 νεκρών και ενός όχλου που ούρλιαζε για την διατήρηση της γαλλικής Αλγερίας, συμβαίνει ακριβώς ό,τι η προαναφερθείσα παράγραφος υπονοοεί ρητά: αντί να πολιτικολογούμε εναργώς, αντιμετωπίζοντας με παρρησία τα στρατηγικά πολιτισμικά διακυβεύματα με σκοπό την συνεργασία που απορρέει από την μετριοπάθεια, αλέθουμε στην μηχανή του κιμά το συναισθηματικό κουβάρι που χρησιμοποιεί τον μεταφυσικό ρεαλισμό της λατινοαμερικανικής λογοτεχνίας για να ζητήσει τα ρέστα από την διαπολιτισμική διπλωματία. Χωρίς έλλογο ήθος, με την ψευδάισθηση ότι βρισκόμαστε σε πόλεμο, ανοίγουν οι πύλες στον bellum romanum. Ο Ηλίας Ιωακείμογλου σχολιάζει το λογικό σφάλμα: τα μέλη της κυρίαρχης κοινωνικής τάξης είναι συγκροτημένα σε σχηματισμό μάχης, με στρατιωτική δομή και πειθαρχία. Μιλιταριστές φονταμενταλιστές με ισλαμικά μαντίλια προσθέτω εγώ, που νομίζουν πράγματι ότι βρισκόμαστε σε πόλεμο, προσπαθώντας να διαβούν τον Ρουβίκωνα.

Ευτυχώς τα πρότυπα της αλήθειας εγγράφονται καθημερινά στα διακυβεύματα της Δημοκρατίας, στα Ευρωπαϊκά αριστεία, στην προσπάθεια μιας μειοψηφίας που αν και δεν συμφωνεί μέχρι κεραίας στα επιχειρήματα του de Maistre για την Γαλλική Επανάσταση, προσπαθεί να μην διυλίζει τον κώνωπα, τακτοποιώντας σαν τον Husserl τα ερείσματα της φαινομενολογίας. Κοινώς, πολιτικοί και ψηφοφόροι, εξακολουθούν να μην σκέπτονται ορθώς με στόχο τα στοιχειώδη σωματίδια της γλώσσας να προσεγγίσουν την πραγματικότητα η οποία είναι τα μάλα επικίνδυνη καθώς από την γλώσσα ξεκινάμε για να υιοθετήσουμε την ισομορφία της πραγματικότητας: συγκρότηση, γνώση των υποχρεώσεων, μετταρυθμίσεις με σκοπό λιγότερο κράτος, απελευθέρωση επαγγελμάτων, κατάργηση της σοβιετικής εγκαρτέρησης που περιμένει τον δύσοσμο μπολσεβίκο με το τσαρικό κεφάλι υπό μάλης. Ουδείς αντιλαμβάνεται ότι λούζεται ό,τι ψηφίζει, πληρώνει τις συνέπειες της ατιμωρησίας σαραντάχρονων αναρχοφασιστών, που βανδαλίζουν τον περιβάλλοντα χώρο, δεδομένου της γλωσσικής τους πενίας και της άγνοιά τους για την διαχρονικότητα της χαράς.

Οι ενδείξεις ότι ο Αντώνης Σαμαράς παρενέβη στην δικαστική εξουσία, το χαιρέκακο πείσμα της κατ’επάγγελμα άρνησης λόγω φιλοσοφικής πόζας, η μνησικακία του ΚΚΕ και οι ασύλληπτοι εγκληματίες που λιντσάρισαν τους εργαζόμενους της ΜΑΡΦΙΝ, προδίδουν το ακόλουθο συμπέρασμα, καίτοι κάθιδρο για το αντίθετο: το πόπολο δεν θέλει αναδιαμόρφωση, ανασυγκρότηση, αναδόμηση,  μεταμόρφωση, εναλλαγή, εναλλακτική διασκευή, βελτίωση, πρόοδο, αντιστροφή, εκτροπή από την μονοτονία, τον νεποτισμό, την βαρβαρότητα. Συνηθισμένο από τον δικομματισμό της Μεταπολίτευσης, φωνακλάδικο, αμόρφωτο και προπάντων εκδικητικό -εν γνώσει του, θα ψηφίσει ξανά αυτούς που εκμεταλλεύονται τα μαζικά ψυχικά φαινόμενα υστερίας για μια ψηφιακή πραγματικότητα, νομίζοντας ότι πολεμούν τον αντίπαλο. Δηλαδή τον αήθη εαυτό τους.

Likes(13)Dislikes(0)

2 Σχόλια to “Τριβές και παύσεις”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *