Εκείνο εκεί

by theelfatbay on 26 Ιουνίου 2014

Unknown

Προτού τα δύο άκρα του μίσους αναχωρήσουν για διακοπές, καθώς εν Ελλάδι η επανάσταση χωρίζεται σε τέρμινα τοτεμικής αυθυποβολής, με το βλέμμα στην επαναστρατιωτικοποίηση της Ρηνανίας και των πεζόδρομων των Εξαρχείων που αναπολούν την NKVD και τα λυσσασμένα ποντίκια στην μούρη αντικαθεστωτικών, θυμίζουν την χιτλερική τρέλα και το σταλινικό μίσος, τα οποία αμφότερα προτίμησαν τον όλεθρο και το πείσμα στην αυτοκαταστροφή καθότι ευεπίφορα στην αφομοίωση του ιδεολογικού μονοδρόμου. Σε μια περίοδο που δεν υπάρχει η πολυτέλεια για πειραματισμούς όπως το Court Packing Plan του Ρούζβελτ το 1937, τα καλομαθημένα γκρουπ των εκατό ατόμων επιμένουν στο αίσθημα του ιλίγγου που προσφέρει αναγνωρισιμότητα μέσω τηλεόρασης, blogs αναρχοφασιστών και εθνικοσοσιαλιστών που γλείφουν με νάζι ενζενί την κάψουλα του πρωσικού οξέος, προσμένοντας το χιλιαστικό θέσφατο από τις καμένες πατρίδες.

Η φενάκη της ισότητας, εμπλουτισμένη με ευχολόγια από πολιτική ορθότητα των chemical parties, η οποία ευθύνεται για τον προσανατολισμό του κοσμάκη στις αγκάλες της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και του FRONT NATIONAL της Γαλλίας, κρύβει πολύ καλά τον άσο στο μανίκι: το λούμπεν προλεταριάτο, οι φηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ και οι αγανακτισμένοι του Συντάγματος με ύφος κούλη, που επεξηγεί το πρωτογενές πλεόνασμα σε ασχέτους για να ξεχάσει το ερωτογενές περίσσευμα στις παρτούζες της Ιμπίθα, ανυπομονούν για την ισόποση δόση δικαιωμάτων, ισομεγέθων κηλίδων σε σεντόνια και διαταραχής του εσώτερου επέκεινα διότι η ισοβαρής καθίζηση της μάζας, απολύει την ευθύνη, την υπακοή στον νόμο και την θεσμική τακτοποίηση της περιουσίας αφού το ελληναριό πιστό στην γαλλική σχολή της τρομοκρατίας, χαζεύει το παλίμψηστο του 19ου αιώνα με κοντό σώβρακο.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα δικαστικής κρησάρας, η blogger Krotkaya από τις Βρυξέλλες. Κριτική εκ του ασφαλούς. Θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαίναμε τον μισθό της και τις αποταμιεύσεις της καθότι ευεπίφορη στις καρατομήσεις δωσιλόγων από την ασφάλεια του σπιτιού της στο Βέλγιο. Αποτελεί σοσιαλφασιστικό παράδειγμα προς αποφυγή. Μισώντας την ατομική ελευθερία, από την θαλπωρή των λιγοστών τετραγωνικών του σπιτιού της, αναπαράγοντας τσιτάτα κόκκινης ανεμοβλογιάς με απόσταση 2.088 χιλιομέτρων από την αθηναϊκή πρωτεύουσα, μετά από σαχλό αλύχτισμα στα κοινωνικά δίκτυα, άλλαξε τροπάρι ως Kpot 3.0 / εντολές άνωθεν. Δεν υπάρχει ρίσκο παρά ερασιτεχνισμός στο δημόσιο μουσείο που συναλλάσσεται η ίδια με άλλα απροσάρμοστα νομίζοντας ότι κάτι αλλάζει ενώ στην ουσία διαιωνίζει τις ξεπερασμένες πλέον εμμονές της. Όπως γράφει ο W.G. Sebald «ο πόνος έχει ήδη εισβάλει στους πίνακες». Ευτυχώς στην Δημοκρατία, τα χρώματα είναι δισεκατομμύρια και η παλέτα ανέγγιχτη από θλιβερές γεροντοκόρες της Τσεκά.

Likes(12)Dislikes(0)

4 Σχόλια to “Εκείνο εκεί”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *